danaisdana

Tjohooo

Publicerad 2011-05-15 17:44:20 i Allmänt,

Jag tror ingen förstår hur jobbigt det är att ha pollen , fy fan säger jag bara , vissa tror bara att det är bara att man nyser några gånger och sedan är det över. Men NEJ det är mer än så , inte nog med att du knappt får någon luft så blir man trött grining och hängig. Jag kan inte ligga och gotta mig i solen vissa dagar eftersom då klipper grannarna gräset då måste jag fly in stänga alla fönster och oftast blir det att bada eftersom det är det ända som tycks hjälpa ! Jag vill också ligga på en härlig gräsmatta men nehe du, om jag gör det hinner jag väl tjockna ihop innan jag hinner till sahlgenska. Vissa tror även att pollen försvinner men tro mig det håller i idom värsta regnskurarna och ända in på hösten.

Jag blir också ännu mer arg när jag ser gravida röka , Helvete vill ni utsätta era barn för astma och allegier ? Springa till läkaren varenda dag köpa massa mediciner som får dig att må skit FY FAN FÖR ER egoister !!!!!! Nu skyller jag inte bara på att det är rökningen ,för barn kan få det ändå men med rökning ökar du chanserna till att ditt barn just får det. Kolla på unga mödrar och där var det just en tjej som inte KUNDE sluta röka , hon var gravid i 5mån jag blev så arg så jag inte kunde kolla. Så jävla svårt kan det inte vara, specielt inte om du vet var du drar i dina lungor och ditt barns. Jag är rökare och har även vart gravid så fort jag fick reda på det kollade jag inte på en cigarret , det går om man vill !!!!!!!!!


Kommentarer

Postat av: Hellan

Publicerad 2011-05-16 12:52:02

Precis!! Blir också sne på dom som säger att dom INTE KAN SLUTA röka. egoister ja.

Då är man helt enkelt inte redo/mogen för att skaffa barn om man inte kan skippa cancerframkallande ciggaretter i ca 1 år för en god saks skull. För ett annat liv o för att göra allt man kan för att få ett FRISKT barn.



Så fort jag fick reda på att jag va gravid me Elias så slutade jag röka inom några dagar.



Samma sak nu i vintras när jag var gravid så slutade jag också (Niklas slutade nästan också, plus vi hade pratat om det ändå innan att vi måste sluta röka)



Tråkigt att du har pollen. Jag har ingen aning hur det är o är glad att jag klarar mig utan ;D

Postat av: beciell

Publicerad 2011-05-16 13:12:55

Sommarens trendigaste Converse till salu i storlek 37! Unika med sina USA-ränder.. Superpris: 500 kronor!! Passa på, skitsnyggt till jeansshortsen i sommar tex.. http://beciell.blogg.se/2011/may/saljes-unika-converse-usa-stars-and-stripes.html

Postat av: GratisFilmFörAlla

Publicerad 2011-05-16 13:36:56

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela