danaisdana

juppjupp

Publicerad 2011-01-18 21:10:10 i Allmänt,

Jag har tråkigt ! Jag har kollat på typ hundra filmer. Men nu började hanbollen som tur är. Jag ville skriva av mig lite och även lägga in lite bilder på mina nya köp som jag självklart klicka hem från Nelly/Hm. Som sagt jag är arbetslös/livsnjutare haha ne men just nu trivs jag att vara ledig efter att slitit som ett djur och 2010 har inte heller vart det lättaste året att ta sig igenom så nu har jag tid för mig själv och göra det jag vill. Har världens bästa människor i mitt liv som gör mitt liv lyckligt..

 



Skoran Nelly/Hm , klänningen köpt från Åhléns och kavajen är från Nelly


Jag har lyckats samla på mig ganska många skor nu. JAG VILL HA SOMMAR NU !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela