danaisdana

dude

Publicerad 2011-04-11 15:59:51 i Allmänt,

Yes fyyyy va skönt det är att cykla jag klara det nu på 15min från Backa till Tagene, varm var ja men skönt att få ut sin ilska på något sätt och sedan känna mig lugn. Jag är inte redo för köpa bil än då kommer jag bli latis bättre att åka med pappas eller mammas bil när jag ska långt ush lathet med körkort alltså.

Det blev luckan igår , bestämde i sista sek och kul hade jag med girlsen. Längtar till nästa helg då det är creol fest på stars n bars igen. Jag tycker det inte är bra där, tycker om lokalerna bättre men missa en helg går ju INTE.
Inga stela svenskar som inte kan röra sig där inte . Där är det riktiga vackra kvinnor och män som dansar som gudar och med en otrolig känsla i kroppen. Själv håller jag på att lära mig det är svårare än det ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela