danaisdana

Peep

Publicerad 2011-04-10 10:32:04 i Allmänt,

Shit vilket fint vårväder det blev igår. Jag blev alldeles tokig och sprallig i kroppen. Jobbade dock på morgonen men efter det åkte jag och Maria ner till Bryggan för att njuta av solen och sushi. Åkte även till Alex en stund för att busa med lilla lukas, vi tittade på bumbibjörnarna och flög flyplan och självklart retade vi Mommo. Jag var helt slut efter att lekt med lille korven <3. Fick även höra en sak om det händer eller inträffar kommer jag vara VÄRLDENS lyckligaste kvinna och då menar jag veeeerklige veeerkligen de, shit jag kommer svimma. Aja berättar mer eller lägger upp bilder om det nu blir som det blir :)
 



Måste bara berätta att jag såg Justin Biebers film , jag kollade alltid på han när han var liten på youtube helt sjukt va han är stor och så kul att han lyckats så bra. Skit bra film måste jag säga !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela