danaisdana

Jupp

Publicerad 2011-04-19 16:56:35 i Allmänt,

Soligt värre och här sitter man och pillar med papper i ett instängt kontor. Va faktiskt ute på altanen och sola en stund förut det va så härligt att jag råka glömma äta frukost. Så är ganska seg nu på jobbet men det är lugnt ändå :) . Mina byxor passar ju fan inte mig nu heller , jag har ju köpt en helt ny gaderob men nu hänger ju mina jeans som bagy jeans, får köpa nya är ändå stolt över att se resultat nu och magen den värker inkl benen det ska det ju göra. Som sagt detta är ju en livstil inte en engångs sak man ska göra för att gå ner ett par månader. Utan det handlar ju om att välja rätt att äta. Jag har slutat med godis (har en fettis dag men då behöver man inte överdriva) jag jobbar ju med frukt och grönsaker så för mig är valen ganska enkla va jag kan äta när jag är sugen på något.
Har en mamma som går på viktväkarna innebär då att alla i familjen äter den maten. Den smakar precis som allt annat, min mamma har jobbat i kök när hon va ung så hon vet va hon gör :). Hela familjen har även ett förbud (jag och mamma som kom på detta haha) Att det skall inte finnas något godis ,cola eller annat fett hemma. I vanliga fall har vi vårat skåp knögat med skit. Och colan den största tjuven i dramat. Nopp drick så jävla mycket vatten du kan SKIT BRA !!! . Detta är inte bara för vikten utan att man mår bra både fyskiskt och psykiskt bättre av att röra på sig och hålla i från fett. Alla kör sina egna race när det gäller dieter men glöm inte att så fort du slarvar och äter skit igen så går du upp lika snappt !  Aja nu ska inte jag predika mer för er utan då får ni vända er till Anna skipper men hon gör tvärtom hon lever inte som hon lär ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela