danaisdana

Jag är lycklig

Publicerad 2010-09-09 11:05:57 i Allmänt,

Nu börjar mitt nya liv. Och då menar jag verkligen NYA. Jag trodde jag aldrig skulle våga göra detta. Men man kan inte leva i en bubbla hela sitt liv. Som sagt man lever bara en gång och jag tycker man ska våga på sig risker. Jag har ialla fall sagt upp mig från mitt jobb nu. Jag har jobbat här i nästan 3,5år. Men nu ska jag ut på resande fot. Först blir det norge sedan vidare till USA förhoppningsvis. Men fick ett glatt besked igår , att jag fått extra jobb på en rivings firma innan jag åker till norge. Jag ser verkligen fram imot det och det är alltid lika kul att testa något nytt. Nu har jag ialla fall avslöjat det jag har hållt hemlig stämplat.



                                   

Kommentarer

Postat av: cicci

Publicerad 2010-09-09 11:43:52

you go girl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: emelie

Publicerad 2010-09-09 14:18:47

Lycka till :D

Postat av: emelie

Publicerad 2010-09-09 14:32:35

svar: okej :)

Jodå det är bara bra faktiskt.. själv då?

Postat av: N

Publicerad 2010-09-09 18:33:14

Grymt o starkt av dig dani ;D

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-09-10 11:59:44

Åh va skoj för dig. Tycker du gör hel rätt. Vad har du att förlora liksom? Det kommer bli en erfarenhet o en kul grej du kan kolla tillabka på sen o vara stolt över dig sj att du tog det steget ;D



Hur länge ska du vara på rivninsgfirman inna du hade tänkt sticka till Norge. Blir det Hammers lr av de heetr då lr?



Skoj o se dig som rivningsarbetare GRYMT BRA! hehe



Kramar//*

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-09-11 09:18:23

Hehe oki ;) när börjar du jobba där då? Och när hade du tänkt dra till Norge?

Jo tack jag kollar lite på AMS. Ringde min chef för hemtjänsten häromdagen och hon sa att hon kanske har en tjänst på G till mig efter september månad. Så jag håller tummarna för de. Vill inte gå tillbaka till att leva på bidrag. Har kämpat o klarat mig själv länge nu o de är så de ska vara ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela