danaisdana

Life´s challenges are not supposed to paralyze you they´re supposed to help you discover who you are

Publicerad 2010-09-29 10:25:43 i Allmänt,

Full rulle hela tiden , har väldigt mycket i bakfickan och jag önskar mer än allt att jag kunde berätta men stay tuned så kommer ni snart få reda på det !. Jag är ialla fall så jäkla lycklig för tillfället och jag tänker inte låta någon förstöra det för mig :). Och posetiv som jag är kommer jag verkligen inte låta NÅGON dra ner min lycka. 

Och ännu mer lycklig blir jag när jag just nu sitter på jobbet och kollar resor till Egypten. Och det är inte bara mina finaste vänner som åker med utan också mina underbara päron , lille bror, Amanda (lille brorsans tjej) och så blir det två familjer till som står våran familj väldigt nära. Det blir marmaris all over again. Och alla ni som känner mig så vet ni att jag börjar packa min resväska dom kommande dagarna huhuhu :)


Vattnet ser ju helt galet fint ut :)
 


Kommentarer

Postat av: cicci

Publicerad 2010-09-29 23:21:36

Egypten har det bästa vattnet! dyk & snorkla..helt galet grymt underbar vattenliv där!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela