danaisdana

Kommentarer

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-09-17 10:40:51

Är de bra på tranqilo?

Aldrig lyckats ta mig dit. Det är väl den med alla härliga färger vid saluhallen?



Ja precis vi tänker nog lika där. Vill också ha tatuering o på ställen som dom flesta inte har på.

Asså trodde du skulle säga benet ;) nu fick du mig att fundera kraftigt här på hur jag ska göra hmm

frågade Niklas igår och jag fick ett big no no till ide'n om armen hehe..



Jag vet att mamma inte kommer bli glad över armen. Hon har redan lite svårt för tatueringar. Men jag är 23 år och en vuxen kvinna som kan bestämma själv över min kropp ;D

Postat av: emelie

Publicerad 2010-09-17 13:32:24

yes det ska jag försöka göra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela