danaisdana

Nedostajes mi

Publicerad 2010-09-06 11:21:22 i Allmänt,

Back in buissnes eller a jag jobbade igår med men måndagar känns allitd extra jobbiga.
Som sagt det har vart en väldigt lugn helg, fredagen bestod av filmmys med Alexandra
Lördagen hämta jag mina älsklingar på flygplatsen hemkommna och lagom bakis från IBIZA.
Och det var ganska roligt att jag var lika brun som dom. Det här fungerar ju ganska bra ;)

På kvällen dansa vi serbisk  folkdans och drack vodka.  Åkte hem ganska tidigt
eftersom jag skulle upp tidigt dan efter. Men svärmor, Alexandra och resten av packet dansade vidare till fyra på morgonen. Hade också velat men nästa helg kommer det bli dunder bra :)


Jag är ialla fall lyckligast i världen att min syster är hemma .
Nu fattas bara min tjockis men det blir nog snart!


Se hur galet vacker min syster är.....

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2010-09-07 12:50:29

svar: haha jag håller på för fullt. Hur går det med din fot? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela