danaisdana

Måndag igen

Publicerad 2010-09-13 11:26:01 i Allmänt,

Åhnej säger jag bara ! Jag orkar inte med måndag igen. Jag har jobbat tre helger i rad nu (bara vart ledig sön) det känns inte bra. Jag behöver minst två dagars vila men nu gäller det bara att bita ihop ett tag till. Idag ska vi fira Bella som fyller år. Vi fira henne i lördags med, vi var på juggefest som vanligt och dansa hela natten lång. Men idag ska vi gå ut och äta god mat på Manaña, Och ägna all tid till min prinsessa :)


Längtar extra mycket till imorgon. Jag börjar nämligen i språkkurs då.
Och ni kan ju allt gissa vad jag ska lära mig ;)



Jag och världens finaste :)


 

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2010-09-13 15:36:42

svar: gött det :)

haha, clion är drån 95,den har 51 hästkrafter, så njaa jag vet inte alltså.. hahaha.

Får se hur jag gör, måste skaffa mig ett bra betalt jobb.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-13 17:24:43

svar: haha skojar du med mig?

>Vissa har tur, andra inte.



jag vet inte, typ daghem och sånt.

Postat av: cicci

Publicerad 2010-09-13 21:07:19

Å hoppas ni får en grymt bra kväll girls!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela