danaisdana

Helgen var inte precis vad jag väntat mig.

Publicerad 2010-09-20 11:41:06 i Allmänt,

Fredagen var helt okej va ute på stan en stund, hamnade så klart på tranqilo.
Lördagen har jag inte ens lust att prata om , en sak är säker att jag på allvar snart flyr ifrån detta vidriga land. Anyway jag ska försöka hålla mig posetiv ett par månader till.  


En sak som jag är glad för nu är att  min fina walk in closet är klar. För några veckor sedan var detta ett skruttit litet pyssel förråd. Men tack vare min älskade mor så är detta min fina garderob.


¨


Jag bjuder på en bild på mig i min hemma outfit.
Raggsockar , "alladinbyxor" och en tjockiskofta :)




Kommentarer

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-09-20 14:40:24

Alla kvinnors dröm. En walk in closet ;DD



HAAH japp. Får la gå dit o sätta en skiss på armen o en på benet o se va som blir bäst.



I helgen va jag me niklas o tog de lugnt. Lördags kväll träffa jag Joanna o sen andrea hamna på stan och dansa loss i 1 timma bara o sen hem. Palla inte va ute mer hehe..



Också röstade jag självklrt igår och följde valvakan hehe ;D

Röstade du?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela