danaisdana

God morgon

Publicerad 2010-09-21 10:57:47 i Allmänt,

Idag är jag glad att jag jobbar och står i. Vaknade i morse och trodde det var lördag, och direkt börja jag må dåligt. Att veta att man har hela dagen på sig att sova och att inte anpassa några tider gjorde så att jag mådde illa. Arbetsnarkoman jag vet men ibland älskar jag att ha ledigt men just nu vill jag bara jobba. :)


Igår var tjejerna hemma hos mig, den ena gick och den andra kom tillbaka .
Vi låg bara i min säng hela kvällen , kollade runt lite på datan sedan låg vi prata en bra stund. Vi fick oss också ett och annat gott skratt
. Speciellt när Jo skulle skicka ett sms till en vän där hon skulle skriva PUSS PUSS men istället blev det PISSORIS. What ? ipoden formulerade sig på ett smickrande sätt . HAHAH

Nu ska jag kila iväg på lunch

Pissoris



Kommentarer

Postat av: Jo

Publicerad 2010-09-21 13:37:36

Hahahah sååå jävla gött ord va! Fåår bli de nya ordet tror ja minsann! Plupp får man ej glömma..!

Postat av: Daniella

Publicerad 2010-09-21 16:01:39

HAHAHA klockren , plupp får snart ett eget inlägg :D

Postat av: emelie

Publicerad 2010-09-21 16:51:59

svar: haha, jag vet.. kan misstänka det nästan :)

Tack va söt du är..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela