danaisdana

Dan

Publicerad 2010-09-21 17:18:12 i Allmänt,

Nu har jag pratat klart med alla kunder , skrivit ut alla ordrar, återrapporterat alla ordrar, sprungit i trappan 100540554 ggr och äntligen är jag klar för dagen ! Nu sitter jag här med kaffé och ett glas vatten . Var nämligen nere på lagret en stund och soppa rent och tacken för det var att jag nu har 1kg damm i halsen. Får dricka några glas vatten så lär väl det försvinna. Later on , efter jobbet sticker jag på språk kursen igen :)




lyckolyckolycko!
Berättar mer om det sedan !"



Kommentarer

Postat av: petronella

Publicerad 2010-09-21 17:28:25

så jävla bra e du! ditt liv är intressant att läsa om! älskar dig

Postat av: Daniella

Publicerad 2010-09-21 17:36:20

Det är bara för att du tillhör det haha Älskar dig min plutt

Postat av: Felicia :)

Publicerad 2010-09-21 18:03:58

Hej! skulle du kunna vara jättesöt och göra mig en liten tjänst? :) gå in på min blogg och i något inlägg (finns i flera olika, så bara att välja) klicka på ett ord som är länkat så du kommer in på hemsidan som länken hör till, sen är det klart :)

ALLA SOM GÖR DETTA FÅR EN LÄNKNING PÅ MIN BLOGG, och får därmed ta del av mina ca. 1000 besäkare om dagen :) Puss!

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-09-21 21:10:26

Ja de blev soc som jag höll på mest denna gången Hehe..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela