danaisdana

Trött !!!!!!!

Publicerad 2010-10-07 10:00:30 i Allmänt,

Ärligt talat tycker att folk får ge sig. Jag är så trött på all tjafs,bråk och personangrepp. Jag startade min blogg för ungefär ett år sedan och det gjorde jag för att det skulle vara en kul grej. Att skriva om det gör och det jag brinner för. Jag startade denna blogg mest för att jag skulle kunna titta tillbaka och se vad jag tidigare gjort och inte gjort.

Jag förstår mig inte på dessa tjejer som lever på att trycka ner och såra varandra genom att skriva hatiska blogginlägg. Fine ni kanske får mer läsare men det gör inte er till bättre människor. Vi skyller på att det bara är psykopater och idioter som är ute och gör våld, MEN DETTA FÖDER UPP VÅLD! Genom att provocera och att vara elak mot varandra !!. Förstår inte heller att man inte bara kan acceptera och sköta sitt.

Jag förstår att det finns mobbning och sådant överallt och det kommer alltid att finnas där med. Men snälla vuxna människor sluta klaga på att det är våld och skit överallt för att det är också upp till er att göra ett bättre Sverige !!!!!!!



                                                                        //DANIELLA

Kommentarer

Postat av: mommo

Publicerad 2010-10-07 22:44:19

vad klyftig du är min tös

Postat av: daniella

Publicerad 2010-10-07 23:22:39

hahaha :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela