danaisdana

Klantarsle

Publicerad 2010-10-05 14:49:17 i Allmänt,

Vet inte om jag börjar bli sjuk :( Jag mår inte alls bra . Jag vill hem och lägga mig i min säng och det va längesedan jag var såhär trött i kroppen. Delvis beror det på att jag fortfarande går på starka mediciner som jag har för foten. Man blir trött och dåsig men inte såhär jäkla trött.

Gjorde bort mig i går utanför jobbet också. Jag hade precis tagit en tablett mot smärtan jag var trött och grinig efter jobbet. Jag låste alla dörrar och sedan låste jag även grinden på utsidan. Jag går ungefär en meter sedan gör jag en piruett rakt upp i luften. Jag hade mina händer i väskan men snabbt drog jag ut dom ur väskan och jag gjorde allt för att dämpa fallet med händerna. Jag skrapar upp handflatan och fingararna, väskan flyger all världens fart och jag är full med grus. Hahaha jag är klantigast i världen men helvete va det bränns i händerna. Reaktionsförmågan var ju inte den snabbaste heller men tur i oturen har jag mitt ansikte i välbehåll.

En till klantig sak hände mig alldeles nyss igen . Detta är inte första gången detta händer.
Jag öppnade iallafall fönstret på kontoret eftersom det är ganska varmt när solen står på. Men jag lär mig aldrig att jag har alla papper precis vid fönsterrutan så jag ser alla mina papper flyga runt utanför. Alla fick sig ett gott skratt, men att jag inte lärde mig av första gången ? Buuuhh jag blir så trött på mig själv ibland.

Anyway idag får jag palla min röv till språkkursen i vilket fall som helst....

Kommentarer

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-10-05 21:48:42

HAHAH skrattar ihjäl mig din klant HAHA

Nja men du får väl vänta o se till efter du fött barn. Du kanske har lyx och inte alls behöver göra nåt med din kropp ;)



tack så mkt. Gillar den också. Lite annorlunda imot va jag brukar ha på mig och jag ska investera i mer såna liknande hehe

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-10-06 09:52:27

Krya!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela