danaisdana

Mina stjärnor

Publicerad 2010-10-05 10:07:23 i Allmänt,


Jag har världens bästa vänner.
 Isabell och jag har känt varandra sedan vi var fyra och sedan dess har vi vart oskiljbara. Aldrig har vi lämnat varandra i sticket och aldrig har vi vart osams. 15års vänskap säger nog allt. Och jag vet att vi kommer förbli gamla ihop.

Maria träffade jag nyår 2004 och idag kan jag säga att det var den bästa dagen i mitt liv. Eftersom det var då våran vänskap började. Maria är min andra halva och det kommer hon också vara livet ut. 
 
Dom här två vackra tjejerna har aldrig svikit mig på något sätt. Dom har alltid stöttat och aldrig vart dömande.
Ni kan nog aldrig förstå hur otroligt lycklig och glad jag är att jag har er i mitt liv.


Jag kan verkligen vara lycklig eftersom jag har så fina vänner vid min sida.

Kommentarer

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-10-05 12:40:07

Ja precis. Det kan jag tänka mig att det fick folk att hålla sig borta från annat. det är ju inte mer än logiskt. Men staten/politikerna tänker ju fel om dom nu ska dra ner på fritidsgårdar och aktiviteter för ungdomarna så kommer de bara sluta med att dom pengarna dom drar in kommer läggas på fäångelse sen istället och skadegörelse m.m o allt som hör därtill. Plus att folk som åker in i fängelse oftast åker in igen.



Lägg pengar o resurser på att förebygga brott anser jag ;)

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-10-05 12:45:47

Boobies op. såklart HAHA. det är väl det enda jag tjötat om i 3 års tid.

Elias fel ;P

hehe nä men skämt åsido. Dom är helt okej. Och jag har aldrig hört nåt nnat om dom heller. Men JAG trivs inte. jag är 23 år och dom ska vara PERFEKTA i mina ögon. ska kunan springa o hoppa runt topless utan att behöva skämmas typ ;D



Hade velat göra de om ca 1 år. Men om jag ska ha barbn om ca 1-2 år så är det helt onödigt. tror nog det är bätter att göra en sån op efter man fött barn så dom inte blir "dåliga" lr nåt

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-10-05 13:12:05

Jag har forskat lite i de och verkar inte som du kan skada barnet. Silikonet är ju i en påse.

Men det rä väl fall jag ammar igen med silikon i så kan dom gå upp o sen efter man ammat så minskar dom så då kanske dom inte är liak snygga längre som när man gjorde silikonet.



Innan elias hade jag ju en liten fast 75B och efter han föddes så hade jag 80E i 1 år och sprang runt som Dolly parton själv haha



Och nu har dom gått ner till en inte så fast 75C..



Jag vill ha D eller rättare sagt jag bryr mig inte SÅ mkt om storleken. Vill inte ha så mkt större. Det är mer utfyllnaden jag är ute efter ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela