danaisdana

Måndag

Publicerad 2010-10-25 11:31:57 i Allmänt,

Nu har jag bara en vecka kvar på jobbet. Jag känner att paniken börjar ta över eftersom att jag ska vara arbetslös ett tag. Jag kan inte vara det, jag hatar att inte har rutiner. Jag behöver ju vila också eftersom hälsan strider mot stress just nu. Men vad gör man på dagarna ? Sova bort hela dagarna är ett tabu. Oansvarigt om inte annat. Jag får ta tag i vissa saker kanske ? Och så åker jag till värmen en vecka med gänget.. Ähh det här kommer bli bra !


Helgen var ganska lugn . Var på stan en sväng i fredags men jag ska aldrig gå ut en fredag innan löning och när det regnar. Tror det var ca 50 personer på hela avenyn. I lördags tog vi tjejer en roadtripp till ullared , shoppade som vanligt inrednings prylar till min kommande lägenhet ;)

Bella sa även en sak när vi var på väg till ullared som jag inte kunde släppa.

Bella - Hallo jag kom att tänka på en sak

Vi - Aha vad är det då?

Bella - Min Farmor heter Ulla och bor i Ullared

Jag höll på att köra av vägen eftersom att jag skratta så mycket att jag börja grina.
Bella har en känsla för humor haha. På vägen hem kom jag att tänka på det igen och skratta lika mycket då också.


Trötta miffon på ullared

Kommentarer

Postat av: Jo

Publicerad 2010-10-25 18:06:14

Vilken fin bild Daniella? Jag ser ut att väga 150 kilo hahahah

Postat av: mommo

Publicerad 2010-10-28 01:21:01

hahahaha bella e la för söt där bak

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela