danaisdana

Gästbloggar!

Publicerad 2010-10-26 12:45:09 i Allmänt,

Jag tycker Daniellas blogg är helt okej.Men ibland tappar hon de o de blir ja så jävla grinig...hahah

Jag har känt dani sedan blöjan (ingen vacker syn) njaaee skämta bara! När vi va små va jag och vickan dem små och dani o pernilla va dom stora tjejerna!Dani hade altid prasselbyxor o hood tröja, synd att jag inte hade något kort att jänmföra med! Lika söt men kläderna, va fan hade vi på oss???
Hm i alla fall, ja va väll typ 13 när ja o dani bestämde oss för att åka till tjörn över helgen. Där träffade vi cristian som va ute på viften när jag o dani hade bestämt oss för att dricka.
Han gick runt o tog andras sprit i villavagnar till oss haha! vi söööp nog skallen av oss den kvällen, för sen deckade vi. Och vaknar av att cristian spyr något så fruktansvärt.
Denna kvällen hade även Nikola ringt till mig  för han ville komma med sina vänner, men de ville absolut inte daniella hon tyckte han va jobbig haha!

Den tiden hängde vi oftast på ramberget och hade en moppe vid namn bettan, väldigt söt moppe.Men också konstig! haha viva kanske 10 moppar som skulle åka någonstans o bettan gick egentligen bara i 30, men denna dagen hände det något med bettan. HON KÖRDE I FRÅN ALLA TRIMMADE MOPPAR!
Just nu sitter jag här och ler skrattar som fan, för jag har nog aldrig haft så här roligt som jag o dani hade under en sommar. Hel galen verkligen!

Idag är jag o daniella bästa vänner vi "återförenades" för över ett årsen haha! och vet inte vem jag ska tacka det för!

Nu ska jag berätta lite om dani.
Daniella är en tjej som jobbar och sliter varje dag.Nu har hon bara några dagar kvar sen ska hon vila och det behöver hon verkligen.
Dani är en tjej med gott humör och älskar att skratta.Hon är bra på att stänga in sig när allt inte är som det ska.Men när hon sedan rammlar ut ur den bubblan så släpper allt och det är jag glad för, annars hade hon varit sprängd i huvudet nu.Annars tycker jag daniellas liv rullar på helt jävla galet bra! Hon är en tjej som vill resa och se världen.Göra mycket med sitt liv, ja de vill hon verkligen!
Jag tror om tjugo år ser vi dani högt uppsatt någonstans kanske på ett högt företag i göteborg?
Hon är också en väldigt bra vän.

Nu måste jag sluta här lite, men jag kommer tillbaka för jaag har så mycket grejor att skriva!
älskar dig daniella du är den absolut starkaste vännen på denna jord.

Kommentarer

Postat av: Daniella

Publicerad 2010-10-26 14:49:19

HAHHAHAHAH BETTAN var bäst vi låg före alla den dagen. Tack för dina fina ord snuttan <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela