danaisdana

Elin Krantz

Publicerad 2010-10-04 11:52:22 i Allmänt,

Ilördags kom ungefär 2000 personer till fackeltåget i Biskop.
Dom var där för att kämpa mot våldet och att hedra Elin.
Blev verkligen rörd av att så många människor dök upp och jag tror att folk börja fatta allvaret i det hela.
Jag tänker på Elins anhöriga som går igenom det värsta någon kan gå igenom just nu.
Jag minns även denna plats från en annan hemsk händelse som hände i april. Som tur var hade dom båda ängla vakt och klara sig utan några allvarliga skador. Jag hoppas ialla fall att dom spärrar in alla idioter på livstid.

För ungefär ett halvårsen hade jag kontakt med GT. Jag var på dom minst en gång iveckan. Vårvindens fritidsgård skulle dra ner på timmarna och dra ner många timmar på peronalen. Det innebär att vårvinden inte kan ha öppet lika ofta som innan. Jag tycker det är fruktansvärt dåligt av staten. Allt för att tjäna pengar och skita i biskopsgårdens befolking. Förstår inte dom att det är en trygghet.Det finns även otroligt underbara fritidsledare dom jobbar där. Dom är förebilder för alla undomar och finns där hela tiden om det är något. Dom lär också känna dig för den du är och märker även om det är något som är fel. Ungdomarna borde få ha den här tryggheten överallt. Stäng fan inte ner alla fritidsgårdar , för att det kan även rädda liv. På vårinden finns det alltid något att göra, där finns det alltid någon att prata med.  Jag hoppas och ber att politikerna har fått sig en tankeställare och gör något drastiskt.





Vila i frid Elin krantz


Om ni tittar noga på bilden ser ni runda prickar som är på himlen och små prickar lite överallt det sägs att när sådana sken dyker upp på foto är det såkallad (spöken) Dom vita prickarna kallas orber, det sägs att det är andar som förflyttar sig.


Kommentarer

Postat av: cicci

Publicerad 2010-10-04 14:40:58

ja det är galet hemskt...usch

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-10-04 15:15:05

Men va? Sicka IQbefriade idioter. Bäst dom tänker till ja. Ska dom dra ner på det så resulterar ju de i att fler gör kriminella handlingar o inte har nåt speciellt att göra på fritiden.



Bra att du är på dom!



Keep up the good work

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela