danaisdana

Efter regn kommer solsken!

Publicerad 2010-10-17 11:18:55 i Allmänt,

Även om man inte tror det så är det bevisat på många sätt att det faktiskt gör det !. När man sitter så hårt i skiten och allt är en mardrömm tror man verkligen inte att det kommer bli bra igen. Men det blir det ju oftast. Eller a ska kanske inte prata för alla men jag kan säga som såhär jag ångrar INGENTING i mitt liv och då menar jag verkligen ingenting. För dom misstag jag gjort har jag lärt mig av och jag är bara en erfaren rikare. Det gör att man växer som person och att man lär sig hur man ska stå med på fötterna på jorden.

Har märkt att många av mina vänner blivit mognare om man säger så. Alla börjar ta sitt ansvar och slutar "snacka skit" eller baktala någon. Nu är det rätt fram med språket och det tar vi som "bra kritik" om man säger så. Ingen är perfekt men ibland gör man dumma tabbar man inte märker av själv. Då finns det som speciella vännerna som säger till vad som är fel. Och det bästa du kan göra då är att ändra på det du gjort fel :). Nu syftar jag inte på mina närmaste vänner utan bra vänner bara. Och oftast är det är skitsnack dyker upp när man antar saker.. Bättre att se till att  man dubbel kolla med sin vän så man inte uppfattar fel ;)

                                
Jag är lycklig , jag har ialla fall dom bästa i mitt liv !

Kommentarer

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-10-17 13:13:27

Asså, hur länge sen var det ungefär du gjorde det då?



"Efter regn kommer solsken" stämmer bra. När det är dåligt så blir det oftast strax därefter bra på ett lr annat sätt.

Och den upplevelsen när man mådde dåligt stärker en. Det har jag varit med om många ggr i mitt liv.

Inte är inte för inte jag har tatuerat in "det som inte dödar mig, gör mig bara starkare" på min arm ;D



Och vänner som är rakryggade och kan prata med en öga mot öga på ett normalt sätt är det bästa som finns.

Såna som snackar skit bakom ens rygg är inte värda min tid så sånna försöker jag att inte ha i min närhet, dom mår la inte bra själva lr så är det oftast svartsjuka så jag försöker att aldrig ta åt mig, tar det som en komplimang istället HAHA.



Jag har alltid sagt att vill nån något så vet dom vart jag finns. Jag är en människa och det går att prata med mig. Hatar bråk hehe



Nä det blev ingen SafeWalk igår tyvärr. Ville verkligen men jag ville inte gå sj. Ingen som jag kände ville hänga på.

Det blev filmmys istället ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-17 20:09:58

Hej, visst vill du rösta på min outfit!? (a)

Snääääääääälla? :D :D ♥



http://www.ellos.se/?startpage=3976&id=492&lang=SE&action=confirm

Postat av: cicci

Publicerad 2010-10-18 12:43:47

jupp...det e sant, efter regn kommer alltid solsken..även om det är grymt svårt att tro på när man är mitt i det.

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-10-19 15:38:38

Ah precis. Dom kör på så länge det finns folk som ställer upp så det är ju bara att dra dit när man inte har nåt bättre för sig ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela