danaisdana

DIVA

Publicerad 2010-10-13 11:13:38 i Allmänt,

hmm undra vad jag har gjort denna morgon !! Jo shoppat IGEN, fan jag kan inte sluta ! Behöver jag söka vård för detta missbruk ? Ska jag vara helt ärlig shoppar jag nästan varje dag det är ju så enkelt att bara klicka hem sakerna. Men jag börjar bli lite rädd för mig nu när jag klicka hem ett par vita convers. Jag har ju tre vita convers hemma ???? . Men jag tänker att man aldrig kan ha för många men jag får nog sluta tänka så.. Har även köpt hem jätte fina kavajer för mitt nykommande projekt ;). Nu fattas bara svarta läsglasögon och manikyr !!! Jag har aldrig vart en girl i girl om man säger så ! am the pojk flicka som sagt men nu blir det ändring på det.

Kommentarer

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-10-13 21:02:42

Yes de e kanonish.



Nu får du svara mig på min fråga om hur man lägger in ett yoytube klipp i sitt blogg inlägg. Får dampet här snart HAHA



Kram

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-10-14 11:27:37

HAHA japp det var banne mig på tiden.



HAHA klart, bäst är vi hihi



fast ibland känner jag mig som ett offer som inte har nåt bättre för mig än att skriva ointressanta saker Mohaha.



Och du kan starta en shopaholic club ONLINE med mig.

Det är nästan roligare att klicka hem saker nu för tiden än att handla i affären tycker jag.



Surprise surprise sen när man ska hämta ut paketet o inte kommer ihåg vad man klickat hem för skit HAHA



Livsfarligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela