danaisdana

Rooommpoomppom

Publicerad 2010-11-12 13:20:52 i Allmänt,

SORRY verkligen ... Fan jag har vart sämst på att uppdatera min blogg. Det har vart såååå mycket nu det sista. Jag har kastats fram och tillbaka mellan möten m.m. Jag slutade ju mitt jobb för ungefär två veckor sedan och jag lovade mig själv att jag inte skulle tillåta lathet. Jag har klarat mig ganska bra :).

Eftersom jag ej vart arbetslös så tar det ganska hårt på mig att bara vara hemma. Och jag blir ganska deppig. Men jag hitta min räddning ( the secret) min Mamma visade mig det . Jag tänker inte säga vad det är utan ni kan söka upp det och kolla vad det är om ni inte redan har hört talas om det. Just nu känner jag all kärlek och spänning bubbla i kroppen på mig. Och förväntansfull av vad som kommer att ske :) Jag REKOMENDERAR detta skarpt !

Idag blir det middag och sedan utgång !!!

Hoppas jag ej dröjer lika länge innan jag uppdaterar igen :)



HELT GALET KÄR I DENNA LÅT !

Kommentarer

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-11-13 16:54:52

HAHA bra o välkommen tillbaka. Hoppas allt går bra för dig nu i livet när du slutat jobbet o allt

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-11-15 21:57:50

Blev änna nyfiken på The secret.

Måste kolla upp nu vad de är ;P



Vad tycker du om min nya bloggdesign?

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-11-16 13:30:38

Thanks ;)



HAHA ah men den är enkel. Bara du lägger nån bild lr nåt där uppe på headern så skulle det nog ändå se bra ut fastän den är vit hehe.



Ah vi ska åka till bibblan nu o låna bok och film

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela