danaisdana

Johnny B

Publicerad 2010-11-16 13:34:05 i Allmänt,

Nu har jag vart ute på promenad med Tiff , lagat gröt och städat lite. Jag har ett jävla morgon humör nu när jag vaknar vet inte va det som hänt. Jag brukar vara glad men nej jag är som en bitter tant. Sitter och letar tågbiljetter vill ju hälsa på tjocken innan jag åker ! Jag kan inte heller köra bil så lång eftersom att min jävla fot inte är bra än.. Alex jobbar ju som en blådåre och kan inte åka med :(.

Nu ska jag pilla lite med papper och ringa och skälla på läkarna och tryggahansa !! Jävlar vilket humör jag är på idag så det är nog synd om dom !





Oldies , mycket minnen och så jävla bra .

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-16 21:42:15

Jag vill åka med ! Kör du blir jag arg, bra att du kollar tåg! :)

Din blogg är en oerhört skojig veckoläsning ;)

Postat av: mommo

Publicerad 2010-11-18 00:24:10

dani DU har fått mitt morgonhumör hahahahaha jag dör du e verkligen en bitter tant när du vaknar haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela