danaisdana

Måndag

Publicerad 2010-05-24 11:41:10 i Allmänt,

Nu är helgen över och framöver väntar 12dagars arbete igen . Men jag ska inte klaga för att snart åker jag på semester. Och jobbar man så springer tiden iväg.

Helgen har vart riktigt lyckad. I fredags hade vi grillmys hemma hos Pettro. Åt god mat och lekte massa lekar. I lördags hade mamma 40års fest och sedan drog jag , mommo och Johanna vidare till bryggeriet och vasa. Dansade en stund men för det mesta satt vi på uteserveringen och prata. Lagom bakis efter helgens bravader vakna jag upp på söndag med världens huvudvärk. Men det var soligt och varmt ute så det va bara att kliva upp ur sängen. Mommo och jag mötte upp Hannes och Jonko, köpte med oss mat och åkte ner till bryggan. Satt i solen en stund men åkte hem efter en tim. Grillade även med la familia igår. Jaa det va min helg det !



Grillmys


Mamma 40år


Sommar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela