danaisdana

Snicksnack

Publicerad 2010-03-08 11:05:20 i Allmänt,

Gud vad jag älskar mitt jobb. Vakna i hyfsad tid, komma till jobbet och tjöta lite med arbetskamraterna. Prata med kunder, knappa på datan och dricka kaffe. Det är vad jag gör i princip varje dag och det är så skönt att inte ha sitt privat liv med sig på jobbet. Att bara släppa allt för en stund och inte höra massa strunt hela tiden. Fatta att jag är äckligt trött på göteborg. Som tur är har jag mina finaste vänner och pojkvän som gör mina dagar. Jag brukar alltid koppla bort det som händer runt omkring men ibland blir det bara för mycket. Jag är förvånad att inte gbg/hisningen har fått sin gossip sida än. Kanske jag överdriver lite men tror att jag saknar Montenegro FÖR mycket.


Helgen har ialla fall vart super mysig med gänget. Det blev middag/tårta , födelsedagsfirande , old corner , jobba , och monopol. Även fast jag jobbat hela helgen plus att jag hållt mig nykter så har jag alltid lika roligt med gänget. NI ÄR BÄST !

Finaste.


Skål för karro som blir 19år.

Dåliga förlorare. Daniella Vann självklart :D

 

Kommentarer

Postat av: ante

Publicerad 2010-03-08 20:20:04

yes det gjorde hon. vi behöver dig till nästa runda paulina ;)

Postat av: cicci

Publicerad 2010-03-08 22:24:57

haha...trött på Gbg..testa och flytta till Skara då..i´m daying over here=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela