danaisdana

Fredag

Publicerad 2010-03-26 13:21:17 i Allmänt,



Hade ialla fall en jätte mysig dag med mina tjötrövar . Först var jag och Mommo på allum och kollade men vi hann inte vara där länge innan älskling ringde och tjata att vi skulle hämta upp han med. Vi fick hoppa in i bilen och åka mot hisningen igen. Hämta upp han och en vän. När vi var på väg in till stan ringde paulie . Hon hade fått sluta tidigare så vi plockade upp henne med :) Alla fick trängas i min lilla clio.  Vi kollade runt lite men jag hitta inte något fint , whats up with stan ? Håller mig hellre till internet asso.

Medan dom andra gick till Zara drog älskling med mig in på NK. Vi gick in och kollade på klockor och glasögon. Jag hittade en jätte fin armani klocka, så min underbara pojkvän köpte den till mig i 20års present :D SUPERNÖJD. Självklart kunde inte han gå där i från tomhänt så han köpte med sig ett par super fräscha DG brillor. Vi var ialla fall vrååål hungriga efter all shoppande så vi satte oss i lillebilen och begav oss till majorna för att äta grekiskt men det var så mycket folk och vi var så hungriga att vi inte orkade vänta. Vi åkte bort mot linné (pasta haus) och åt den godaste pastan på länge. Efterätt blev det fruktsallad med glass. :) Åkte mot hisingen igen satt och prata med tjejerna och sedan var det bara raka vägen in i säng.

Kommentarer

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-03-27 20:07:44

Vilken härlig fredag ;D

Händer idag för Daniella då?

Postat av: cicci

Publicerad 2010-03-28 15:51:34

Låter ju som en störtsköndag!

Grattis på 20 årsdagen då gumman! Bolaget nästa...haha

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-03-29 10:45:28

JA precis. Stan är katastrog för barnfamiljer. Möjligtvis Linnè kanske fu ngerar. Lite lekplatser o nära till slottskogen. MEn där skulle jag inte vilja bo. Nä efter att jag har bott i Kärra 2 ggr och spenderar mkt tid där o även har en del vänner, familj o kusiner o mostarr emd barbn där så känns det självklart. Orka pendla med bil o buss varje dag til Elias dagis i KÄrra PUUST! ;P

Ja vi har ju planerat detta ihop att vi ska flytta till Kärra tillsammans. Men det blir kanske aktuellt om ett halvår eller så.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela