danaisdana

M

Publicerad 2010-03-22 10:53:25 i Allmänt,

Monday Monday , jag har aldrig tyckt att måndag är den värsta dagen i veckan. Men idag är det nog det. Kunde jag inte fått vila en dag till ? . Nu är det bara att bita ihop och jobba i elva dagar till innan jag får sova ut igen. Men ska på ett sätt bli skönt att jobba så mångar dagar för tiden springer ju bara iväg och exakt om elva dagar åker alla tjejer till Sthlm för att fira min 20årsdag :D. Har resefeber och känner mig som liten igen eftersom jag alltid har hatat att fylla år ! Men denna födelsedag ser jag fram emot.

Helgen har vart hur bra som helst. I fredags var vi hemma hos Mikael tog en öl och satt och prata tills 7 på morgonen. Paulie lämna mig hemma hos älskling som precis hade kommit från stan, full som bara den haha.
På lördagen vakna jag halv tolv hur seg som helst. Hämta min bil sedan var det bara hem och decka på soffan i några timmar. Vakna av att Pappa och min Kusin höll på vid vardagsbordet, dom hade vart och köpt falafel till mig :D . Efter det blev jag lite piggare fixade ordning mig vidare för att hämta Pet och Mommo. Vi hamnade hos Mikael igen där stanna vi på några öl. Isöndags var jag och älskling och kolla på en lägenhet, sjukt fina men segt att dom blir färdig byggda 2011. Efter det träffa jag pet och mommo igen vi satte och nere vid eriksberg och prata. Men sedan kom en svan och vi var tvugna att springa. Lämnade dom vid åtta tiden. Åkte hem till Niki vi hade hyrt film och köpt massa gott. Kommer inte ihåg va filmen hette men den var sjukt bra och en av dom bästa filmerna jag sett.


Kommentarer

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-03-22 17:57:21

Ajjamensan... Elias går runt här hemma o gapar IFKKKK hehe. Asså spelar din kusin i IFK? Hmm alxender? Efternamn?



HAr ni bokat spa du o Niko?

Vilket ställe va de o vad fick ni betala? Behöver lite tips då jag o killen också tänkt att dra iväg nån helg. Det skulle behövas ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela