danaisdana

SOL

Publicerad 2010-03-02 10:56:41 i Allmänt,

Hmm tror jag snart slutar blogga asso. Jag har ingen tid eller lust att skriva här varje dag och inte roligt att läsa en blogg en gång i veckan. Och jag hinner aldrig skriva det jag vill skriva heller (jag tar aldrig tiden till det) nää ush jag är ingen bra bloggerska.

Guuud va glad jag blev idag när jag vakna att det var skinande sol. Helt underbart och nu känns det inte som att våren är långt härifrån. Hoppas bara denna bedrövliga snön försvinner också. Nee nu hinner jag inte skriva mer ska iväg och äta lunch med älskling :)

Lite bilder från helgen.





Kommentarer

Postat av: cicci

Publicerad 2010-03-02 19:28:43

En blogg ska vara det man vill att den ska vara..det e din blogg och du skriver när du vill och låter bli när du vill..skriv för din egen skull och ingen annan!



kram på dig!

Postat av: Jemilia - mamma till Leon

Publicerad 2010-03-03 09:07:16

Precis :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela