danaisdana

Torsdag

Publicerad 2010-03-11 11:45:56 i Allmänt,

Nu har jag bokar avatar 3d får vänta tills nästa torsdag men det är värt att vänta :).

I går efter gymet orkade jag inte göra någonting så åkte bara hem och la med brevid älskling. Idag har jag slitit en del på lagret, skönt att komma dit ut ibland så man får röra lite extra på sig. Tänk att jag sitter vid datan från 9:00 - 18:00 every day. Och jag rör mig knappt utanför bilen. Tur att jag har gymkort iallafall.

Fick mina kläder från hm igår med. Helt sjukt mycket jag shoppat denna månaden. Men nu har jag massor av fina kläder iallafall. Kommer lägga ut lite bilder på kläderna senare. Anyway har inte så mycket mer att skriva. Ska iväg och luncha med alex idag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela