danaisdana

Torsdag redan?

Publicerad 2010-03-04 11:33:24 i Allmänt,

Igår efter jobbet skulle jag åkt och tränat men när jag kom hem satte jag mig i soffan och kom inte upp igen. Jag var helt slut i kroppen så jag stannade hemma för att vila istället. Men idag ska jag köra power yoga och simma :). Blir kanske bio ikväll om jag hinner, antingen avatar eller farsan. Jag hatar att gå på bio men dessa två filmer måste ses på en bio. 

Och på bion tänker jag äta minimorötter (jagärheltsåldpådom). Igår var jag och älskling nere vid coop för att köpa minimorötter men dom hade inga kvar. Skit förbannad var jag. Jag MÅSTE ha minimorötter. På jobbet har vi massor av morötter men dom är inte lika goda som minisarna. Jag åker nog iväg på lunchen och köper det !

Heeejdå :)

Kommentarer

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-03-04 21:38:15

Du måssste se FARSAN. JAg o pojkvänenn såg den igår och vi skratta så mycket så vi både grät o dog Hehe ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela