danaisdana

Tisdag

Publicerad 2010-03-30 10:35:14 i Allmänt,

Igår va en sån där dag jag bara älskar. Det är en sån dag utan stress. Även om jag jobba över en timma så kändes det inte så , vist jag var trött men inte jobbigt. Åkte ialla fall ner till Eriksberg efter jobbet och åt sushi med Alexz och Mommis. Vi satt och prata en stund och tog lite bilder. Har vart lite febrig i några dagar så tänkte att jag skulle åka hem till Niki för att vila. Han var inte hemma när jag kom så satte mig vid datan och pilla lite med bilderna. Efter en timma kom han ialla fall hem , han hade överskotts energi så det blev lite skojbråk och massa skratt ( Unndeerbart). Senare på kvällen tog vi moppen ner till torget köpte med oss riskakor, kalamata oliver och cola light. Vi hyrde filmen - en sommar med göran och den var hur bra som helst. Somna som en stock där efter.

Nu sitter jag på jobbet igen och allt är i sin vanliga ordning. Funderar vad jag ska äta för lunch. Tror jag åker hem och lägger mig på soffan en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela