danaisdana

Hippelihopp

Publicerad 2010-03-23 14:06:58 i Allmänt,

Jag har gett upp hoppet om en hyres lägenhet så nu kollar jag på bostadsrätt istället. Har kollat på massa lägenheter nu men vill kolla vidare för att verkligen hitta något som passar. Har dessutom fått en jätte fin divan soffa av min kära kusin i 20år present. Nu behöver jag bara fixa all redskap och mikro m.m . Snart lämnar jag mina päron fast dom lär ju ha mig hemma ganska mycket ändå ;)
På ett sätt vill jag sjävklart bo kvar hemma eftersom jag trivs bra. Men man vill ju också ha sitt egna, och att kunna ta hem tjejkompisar på myskväll eller förkrök. Det skulle också bara göra gott för min ekonomi efter som jag äter ute både till lunch och middag VARJE DAG. Nee ush får sluta med dessa dåliga vanor. Hoppas min dröm lägenhet dyker upp snart :D

Kärlek till er <3

Kommentarer

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-03-25 16:04:43

VA roligt. Vart hade ni tänkt köpa någonstans då? Vilka områden?

Vi är ju också inne på att köpa snart. Vi vill ju bo i Kärraoch där finns typ inga hyreslägenheter alls.

Postat av: cicci

Publicerad 2010-03-25 19:29:23

det e klart den gör...den som väntar på nått gott...=)

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-03-26 12:18:29

HAHA jag vet. Plus krediten jag har på 3000 kr gör ju inte saken bättre. BAra handlar o handlar hehe.

Men de är bra, o man får mkt för pengarna. Men visst de är många som oftast har likadant.



Ah eriksberg är fint tycker jag. Om jag inte hade haft barn hade jag kunnat tänka mig de. Men tycker de inte finns så mkt för en barnfamilj att hämta där.

Nu bor vi i stan o det passar ABSOLUT inte att bo här (Odinsplatsen/Frigagatan) finns inte ens en gunga i närheten. Skittråkigt, Så vill flytta så fort som möjligt, Vill till Kärra. Då skulle jag känna mig trygg över mina barn.

(Vill ju ha en till inom en snar framtid hehe)

Kärra e bra för barn att växa upp. Skulle aldrig låta mina barn gå i skolan runt om i området jag borde innan (Lången/Biskop) fy usch. hehe



Men räntan e väl väldigt låg just nu. Tror du risken e stor att den går ner ännu mer? Tror du inte den skulle gå upp sen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela