danaisdana

Fredag

Publicerad 2010-03-12 10:31:33 i Allmänt,

Freeeedag äntligen. Jag är så trött orkar inte göra någonting just nu. Har hällt i mig massor av kaffe men lika trött är jag fortfarande. Älskling väckte mig halv åtta för att jag skulle köra han ner till statoil. Han ska hyra en bil för att åka till shlm. Lagom glad var jag i morse. Inte nog med det är den här killen expert på att prata i sömnen (det tycker han att jag gör med) men jag vaknar varenda gång. Jag fick mig ialla fall ett gott skratt.

Niko i sömnen : Men vadå vissa jobbar ju på dagarna och så !

Jag: Va ? det gör väl jag med eller ?
 
Niko: Aa men till skillnad från dig som spelar maffia på Marstrand. God natt jag Älskar dig

Hahahaha Älskar att prata med folk när dom sover och se vad dom säger men hemskt att jag gör det själv .

Nu måste jag jobba .

Kommentarer

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-03-12 13:33:17

HAHAHHA klockrent.. Daniella är maffia på Marstrand ;P



Ska du hitta på i helgen då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela