danaisdana

TISDAG

Publicerad 2010-06-01 11:36:14 i Allmänt,

Nu sitter jag på min nya plats , jag har fönstret öppet och det fläktar skönt i nacken. På den andra friman satt jag med tjocktröja och frös. Vi hade vårat kyllager så nära kontoret så ibland ville man ha på sig mössa och vantar på sig. Anyway är väldigt glad för att flyttat ifrån ringön. Ska snart åka iväg och äta lunch med mina vänner på jobbet. Är verkligen inte hungrig idag men måste få i mig något om jag ska orka hela dagen.


Det pirrar otroligt mycket i magen idag, för i morgon tar min syster studenten. Jag kommer gråta hela dagen jag är så känslig för sånt där. Och att det är hon , jag är såå stolt över henne. Grymt bra betyg går hon ut med också. Kommer inte kunna somna inatt jag är för ivrig. Nee nu vill jag gråta när jag tänker på det. Gud va jag är löjlig men jag grät på Mommos student också. Jag skippar sminket i morgon på utspringet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela