danaisdana

Taco kväll och massa fighter

Publicerad 2010-06-18 11:53:39 i Allmänt,

Jätte mysigt hade vi det , när vi dök upp hos Niklas hade redan han och Hans stekt färdig köttfärsen. Vi packade upp alla grönsaker och annat gott. Satt och tjöta en stund , sedan fixade Svetlana Popovic disken och allt annat. Alla var bra sega efter maten men efter en stund fick vi alla överskottsenergi. Det hela sluta med  blå märken,  wetwilly, en skadad fot och av någon konstig anledning försvann min ena strumpa ut i intet. Och självklart är Hannes den största boven i dramat :)

Nu ska jag iväg och äta med min arbetskamrat han slutar nämligen nästa vecka och jag har ju semester i två veckor nu :) Kanske inte uppdaterar på ett tag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela