danaisdana

mmmm

Publicerad 2010-06-16 17:18:04 i Allmänt,

Hade ställt min klocka på 06:15 men jag vaknade 07:00. Fick panik , sprang upp för att göra mig i ordning. Jag skulle ju ha möte klockan 08:00 inne istan och det är fullt med trafik ute. Men snabb som jag var han jag till 07:45. Kunde till och med ta min morgon cigg :). Var inne på mötet ungefär en 40min och det gick väldigt bra. Jag söker inte nytt jobb eller något av den formen. Men ett viktigt möte va det ialla fall !

Idag ska jag åka träna en stund , träffa Bella innan hon åker till grekland. Och förhoppningsvis mys kväll hemma hos alexz. Hon ska hänga med mig i morgon när jag bleker tänderna :) Kommer lägga upp för och efter bilder. Hoppas på att man ser ganska stor skillnad men jag vill inte ha krit vita tänder heller men vi får väl se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela