danaisdana

Heeelg

Publicerad 2010-06-07 10:53:39 i Allmänt,

Helgen har vart absolut den bästa på väldigt länge. I fredags kändes det inte som en fredag eftersom jag hade vart ledig ons-tors. Åkte hem och åt kräftor och räkor med la familia. Helt underbart väder va det ju också. Satt på verandan och gotta oss i kvälls solen.  Bella och Mommis  kom över på ett glas vin, det slutade med ca 6 glas vin , hoppade studsmatta i onyktert tillstånd och självklart skulle jag kasta i Mommo i poolen med  kläderna på.

 Vi lyssna på gammal musik och prata om allt mellan himmel och jord. Men en sak vi alltid kommer in på det är religion , helt sjukt vad olika åsikter människor har om det. Förstår varför nästan hela världen krigar om det. Men en tro är alltid en tro och min åsikt är att allt och alla får tro precis vad dom vill ! :)

I lördags var det förkrök på min altan med massa trevligt folk och det där hemska vinet igen (jätte gott vin men smäller på ganska hårt) . Åkte i från mig ungefär vid tolv tiden. Va på bryggan, valand, victoria, tillslut Vasa. Grymt bra kväll ialla fall :)

Söndagen bestod av deg i solen. Klippte även håret och gjorde slingor igår hos en kompis. Supernöjd :)

Bjuder på lite bilder från helgen







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela