danaisdana

Mååååndag

Publicerad 2010-07-05 11:49:04 i Allmänt,

Ja nu är min semester över. Och jag kan lyckligt berätta att det vart den bästa semestern. Har vart i Montenegro en vecka, och när jag kommer hem fick  vi kanon fint väder här hemma . Kan också säga att jag supit i två veckor nu , jag är helt paj. Men har bara vart inne istan en gång. Jag och Mommo hamna på nivå och jag kan ju säga att sveriges uteliv är ta fan i mig det sämsta jag vart med om. Funderar på om jag någonsin vill gå ut igen ? . Kommer inte gå ut på ett bra tag om det inte är födelsedag eller något. Lägger upp lite bilder från semestern. Montenegro bilderna laddar jag upp när jag har lite mer tid.









Kommentarer

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-07-07 13:24:10

Nä håller med. Brukar dock vara på Nivå. Men den kvällen sööög verkligen. Vilken skit. Samma skit överallt tycker jag. Ska öppna en egen juggeklubb istället hehe.

Jag smälte ocksp bort av värmen o dansade inte ens så jag stack hem vid 1 redan,



Åh fy fan den bilden på Niklas va då inte vacker HAHA ;P



Vem va du med i Montenegro?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela