danaisdana

Tankar

Publicerad 2010-07-27 12:56:57 i Allmänt,


Jag kom att tänka på en sak igår. Jag är jävligt bra på att klaga på andra att dom drar sina egna slutsater om människor som dom inte känner osv. Men jag är ju lika dan. Jag har försökt att inte ha fördomar för personen jag inte känner . Men helt ärligt hur svårt är det inte att dömma en person ? För mig räcker det bara att personen gör några konstiga gester eller ansiktsuttryck. Då dyker det upp en tanke i huvudet som säger att hon är si och så dära . Jag måste sluta med det !. För när man väl lärt känna personen i sig visar sig motsatsen. Men en känsla som jag litar så starkt på det är magkänslan. Ibland är det nästan läskigt hur magkänslan kan stämma så bra. Och det är oftast magkänslan jag går på ! Men nu ska jag ialla fall försöka att inte vara så dömande. :)

Idag vill jag antingen ta en fika på stan eller bio. Får se vad mina prinsessor vill :)
Imorgon ska jag ut och träna/köra igen. Lillebrorsan och han tjej har ju vart ute och kört ganska mycket nu så jag ligger en bit efter.


Jag !


Lillebror



Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2010-07-27 13:11:40

svar: haha kärlek och kärlek.. gav upp redan efter Sonny tror jag. Vilka minnen vi har fan.. sjukt.



Just nu har jag semester, annars praktiserar jag på mammas jobb, kanske får jobb där sen. Ska ta körkort i september och så vidare. Vad jobbar du med? :P

Postat av: emelie

Publicerad 2010-07-27 15:22:46

svar: Kunde inte ha sagt det bättre :)

Vi har kontakt, smsade han förut idag och gratta honom, eftersom han ska bli morbror :)



Oh va roligt, grymt att du har fått ett jobb.

Tjänar du bra då? ;P

Jobbar på Ackerts reklambyrå, ligger i Mölndal.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela