danaisdana

Clio = skit

Publicerad 2010-07-21 14:17:42 i Allmänt,

Gårdagen var ju väldigt lyckad må jag säga. Dagen startade bra och på jobbet gled på som vanligt. Efter jobbet åkte jag hem till alexandra och lagade en god middag till mina tjejer. Vi la oss sedan i soffan och slummra till . Efter en stund av vila så blev vi sugna på en Kaffe. Vi åkte till mc för att köpa en latte med glass i, huuur gott som helst :).

Tiden bara rann i väg och ingen av oss hade  koll på klockan. Men det visade sig att klockan redan var tolv. Jag skulle köra hem alla och jag kom och tänka på att jag knappt hade någon bensin i bilen. Så vi åkte ner till groppegård för att tanka. Jag satte som vanligt i tankpumpen och spärren på. (Den stannar när det är full tank). När jag hade tankat klart märker jag att all min bensin rinner ut under bilen. Och jag som inte ens kan bilar märkte att detta inte är normalt. Det kom en kille förbi på en moppe och sa till oss att absolut inte köra bilen för att den kan sprängas. Jääävlar va sur jag blev. Bilen har precis vart inne på lagning och nu har dom glömt att sätta i slangen på min bil. Det fattades bara en liten knista till att spränga mig och mina vänner i luften?!?!.

Det var också ganska pinsamt när brankåren kommer med 7män som får sanda och hålla koll på tappen. Nu säljer jag min Dödsbil !

Ett gott skratt gav killarna oss ialla fall :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-21 15:01:25

hahaha tur att de inte sluta illa iallafall ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-22 13:02:29

svar: haha kan förstå det, hoppas du ringt dit och skällt ut dem.. hade jag gjort ;P

Hoppas du inte får betala heller för att de glömde slangen.. :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela