danaisdana

Puuuhh

Publicerad 2010-07-22 13:04:05 i Allmänt,

Jag har ont i magen. Ingen jobbig känsla precis efter som jag har nämligen fått shopping sjukan. Jag har ont i fingrarna efter all internet shopping. Åh va jag älskar nelly , helt seriöst hur hinner dom ta i mot beställingen , packa och fakturera på två dagar ? Så grymma. Men nu kan jag inte sluta.
Har fastnat lite extra mycket på en stil nu och tänker testa på det ett tag (bohem stil). Men inte till dess fullo att gå barfota och mixa all möjliga kläder. Nej inte de utan jag kör på snygga smycken, lång klänningar , platta skor och en enkel väska.

Nu måste jag fortsätta här ....

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-22 19:59:54

sv: Precis! Det är inte mer än rätt :)

Tänk om bilen hade exploderat? :S



Det är sjukt bra, hade hemlängtan i morse, men nu vill jag inte hem, hur är det själv?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela