danaisdana

Fredag

Publicerad 2010-07-23 11:27:12 i Allmänt,

Hade verkligen velat gå till port du soleil idag , men jag måste vara utvilad för morgondagen. Så idag blir det det ansiktsmask, tjejsnack och massa gott. Aa en typisk tjejkväll helt enkelt. Men på lördag slår vi på stort och söndagen åter står att se. Jag sa innan att jag var så trött på stan men det var innan jag hade vart på soleil. Påminner ganska mycket om tisdagsklubben fast tyvärr så kommer nog aldrig något bli bättre än tisdagsklubben. Men men kanske slår det på lördag vem vet ?


Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2010-07-25 23:12:28

sv: Jag var i Karlskoga, nästan hela min släkt bor där. Var gubbvakt och så :) haha.



Hur går det med jobbet, pojkvännen och så vidare då? :) Har din pappa skällt ut dem ännu? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela