danaisdana

Förlåt

Publicerad 2010-01-30 09:57:05 i Allmänt,

Men jag har inte haft någon ork över huvud taget med att skriva här. Och nu har det ju hänt ganska mycket , har förhoppningsvis en del att skriva om framöver. Jag är ialla fall tillbaka på jobbet idag efter två veckors sjukskrivning. Jag har vart helt slut efter operationen men nu är jag utvilad och pigg igen. Sa snart åka hem för att vila en stund för idag ska jag och Paulie , Maria , Sebbe och Nikola se snabba cash. Vi fick boka bion klockan 15:00 har aldrig vart på bio så tidigt men kan ändå va rätt mysigt :)

Igår va jag och älskling och åt i linné vi firar 4år och jag kan inte fatta hur jäkla fort tiden har gått. Och än har jag inte tröttnat. Vist man har sina dagar allt är mindre bra men allt det positiva tar över. Efter vi hade ätit åkte vi ner till torget för att hyra en film och sjävklart va det niki som fick välja filmen. Och som vanligt va det någon psykofilm som vi fick stänga av efter 30min. Nästa gång bestämmer jag film !. Vi la oss ner för att sova men båda hade sån överskotts energi så det sluta med att vi skojbråka i en timma och efter det var vi helt slut och somna.

Ne nu måste jag åka hem, ska göra mig en god frukost bada lite i tunnan , fixa mig och hämta alla trollen.

Ciaaaoo







 

Kommentarer

Postat av: pettoooo

Publicerad 2010-09-03 11:10:37

fan va äckelunge nikola e på den bilden da hahahahahaha

Postat av: Daniella

Publicerad 2010-09-03 16:23:47

hahahahahahah aaa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela