danaisdana

Torsdag

Publicerad 2010-01-07 11:06:45 i Allmänt,

Igår var det serbisk jul. Det blev super god mat , vin och prat hela kvällen. Sandra och jag tog till och med en liten promenad i det kalla. Mommis var också med en stund för att fira. Efter att städat och tagit kvällsciggen var det bara att krama älskling och somna.

Idag var det inte roligt att gå upp. Har legat och sussat och kramat min stora nallebjörn hela natten. Somna som en liten prinsessa bredvid han. Så när klockan ringde i morse såg jag nästan dubbelt, kunde jag inte bara få sova ialla fall två timmar till. Nehe det fick jag inte för var ju tvungen att åka till jobbet. Men ush va kallt det var i morse satte på högsta värmen i bilen . Bilen blev ju inte varm förens jag var två minuter från jobbet. Men nu sitter jag inne i värmen med en kaffe:). Tänkte åka hem på rasten för att ta en varm dusch med. 


Ciaaao

Kommentarer

Postat av: cicci

Publicerad 2010-01-08 22:37:47

sjukt kallt e det..kan ju tro vi bor i sebirien..brrr=)

Postat av: karolin chambel

Publicerad 2010-01-16 04:19:09

Älskling du är allt för dålig på att uppdatera!!! Du är mitt ända hopp om att veta vad ni hönor sysslar med när jag är uppe!!! saknar dig din böna!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela