danaisdana

Min lill lördag

Publicerad 2010-01-05 17:44:20 i Allmänt,

Jag har försökt att komma in på min blogg i två dagar men hela datorn hakar upp sig hela tiden. Det är så typiskt för har velat skriva massor men nu idag är det totalt kortslutning i hjärnan.

Fick föresten hem mitt brev som jag längtat efter (Från Sahlgrenska). Ska opereras den 18jan :D NO MORE PAIN. Jag började nästan lipa när jag fick det , hur underbart ska det inte bli att leva som en vanlig människa sedan?. Då lovar jag att det gymkort direkt. Men framför allt kommmer jag att ha mer ork till saker och motivation. Kunde inte få bättre start på 2010.

Nu måste jag rusa för idag ska vi ha tjejmiddag at Karro´s.  Vi alla mycket att prata om (allakommerattprataimunpåvarandra) men jag hoppas att en och annan kan ta en nypa luft imellan allt prat haha min tjejer är det bästa jag har <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela