danaisdana

Smene tonneeo

Publicerad 2010-02-19 11:36:52 i Allmänt,

Igår efter jobbet åkte jag och hämta mommis i majorna. Sedan vidare till partille för att göra naglarna hos Bea. Honfixa naglarna direkt och satt där i ca tre timmar. Resultatet blev hur bra som helst kunde nästan tro att hon har jobbat med naglar i flera år. Efter skullle vi alla tjejer åka upp till nödinge men när vi skulle gå till bilen var det fullsnö kaos ute. Körde försiktigt på motorvägen för min lilla clio flyger all världens fart åt fel håll hela tiden. Vi åkte hem till mig för där väntade Pavo och Karro. Och vi bestämde oss för att inte åka till nödinge utan att vi åker någonstans och sätter oss för prata lite. Ingen orkade åka in till stan så det blev BK. Efter massa snack och ätande satte vi oss i bilen med ett frågetecken vad vi skulle göra. Alla var uttråkade och vad skulle man göra i detta vädret.

Vi satte på högmusik, åkte ner till arendal på en storparkering. Drog gärnet med bilen och sladda. Paulie kunde inte sluta fick nästan rycka ut henne ur bilen. Sedan var det Mommis tur ( hon har aldrig kört bil i hela sitt liv). Tog en stund innan hon hitta dragläget men sedan gled hon i väg. Mommo vet ju inte heller hur hårt hon ska gasa så jag la i tvåan åt henne sedan drog hon gärnet. Hon skrek och skratta samtigt och vi andra dog i bilen. Hon gasade mer och jag drog handbromsen när hon inte var beredd. Bilen snurra några varv och Mommo skrek för kung och fosterland. :) Nu ska jag iväg och luncha.


Franskmanikyr i glitter men det syns inte på bilden :(

Kommentarer

Postat av: cicci

Publicerad 2010-02-19 12:11:48

Jätte fina naglar tjejen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela