danaisdana

Torsdag

Publicerad 2010-02-18 12:45:56 i Allmänt,

Allid lika dålig uppdatering (skärpning) men har jobbat i 11 dagar nu , har en dag kvar innan jag får lite ledigt. Känner att jag inte haft lust eller tid att skriva :(. Idag började jag ialla fall sex på morgonen och det innebär att jag slutar tidigare idag :) Ska i väg och fixa naglarna efter jobbet med mommis. Sedan upp till Pavos och min chefs hus för att vattna blommorna.

Imorgon fyller min ljubavi år. Och självklart ska det firas. Alla tjejerna kommer förmodligen vara hemma hos mig och förkröka lite. Sedan möter vi boysen inne istan :). Förväntar mig en dunder kul kväll eftersom dom senaste ggr jag vart ute på stan har det vart piss tråkigt. Älskling har redan fått sin present och han blev jätte glad. Så nu är det bara kläder/alkohol som fattas. Men fixar allt idag.

Heej så länge :)


Kommentarer

Postat av: Jemilia - mamma till Leon

Publicerad 2010-02-18 13:08:11

Vad söt du är, tack :) För oss så händer det absolut ingenting vissa dagar o vissa händer allt :P Så det går upp och ner :) Det är underbart fast det kan vara lite tråkigt ibland eftersom alla jobbar, fast det var ju därför jag köpte träningkort så jag kan gå o träna lite då och då när jag har tråkigt :) Hälsa grattis från oss :D Skall du göra resten av helgen o nästa vecka då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela