danaisdana

Slapp söndag

Publicerad 2010-08-15 15:30:02 i Allmänt,

Jag har fortfarande ont i foten så jag blir nog sängliggande hela dagen.
Skulle ju fixa min walkincloset. Känns som jaq aldrig blir klar me den.



Min gaderob för tillfället.Får inta plats med mer nu.


Skorna måste ju få det bekvämare.




Har fixat och donat lite här nere på undervåningen. Man blir så trött på saker fort märker jag.
En sak som mitt rum är fylld med är mina kors , och det kommer jag aldrig tröttna på.

Mitt kors som hänger på min vägg.
Jag vet att detta är ett ortodox kors men tycker personligen att det är mycket finare.


Tavlan mamma gjort till mig med ljuslinga i.


Ett antal radband hänger lite överallt

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2010-08-15 16:01:38

svar: det var otroligt gott också :)



Herregud va kläder, men känner igen det där.

Haha, den rosa klänningen var ursnygg :D

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-08-15 16:23:04

Ja men precis. Men bara man själv sköter sitt så vet man i slutändan att man själv har ryggen fri så får folk hålla på hur mkt dom vill om de nu får dom att må bättre. I slutändan kommer de ändå straffa dom hårt ;D



tack så mkt gumman. Säger detsamma till dig!



Hoppas ni hade de skoj igår hos Alex. Massa kramar till dig nu ska det lagas en go söndagsmiddag här ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela