danaisdana

Kommentarer

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-08-11 15:58:17

Jo de är sådär. Lite mkt i min värld som vanligt. Mycket som tynger på axlarna men de e bara att vara stark ó ´blicka framåt :)



Själv då? Hur e de med dig o va hatr du för dig nu för tiden?



Jag jobbar inom hemtjänsten (habiliteringsgruppen för personer under 65) ;D väldigt kul o givande jobb. Rätt glidigt också o ikej lön plus OB o sånt.



HAHA ja han e ju lååång han ;D

Men är ni tsammans fortfarande?



Asså, men de va ju duktigt av Mommo ;)

JAg hade nog varit livrädd innan. Ah de e ju lite sisådär med ansitktet. Tog ju ut piercingen i läppen o lyssnmade på min kära mamma att de är inte fint att vara mamma o ha en sån piercing i läppen. Och ansiktet går inte o dölja heller o vissa har ont av de. Mamma klarar knappt att se min piercing i naveln så mår hon illa HAHA



Ja men precis. Typ alla jag umgås med är mkt kortare än mig. När ellen går bredvid mig när ja har högklackat o jag ska krama henne så kvävs jhon i mina bröst typ haha.



Jag är ca 174 cm lång. Skorna är 13 cm tror jag. Det är fan 2 meter nästan hah. Låter sjukt.



Hur lång är du Danni?

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-08-11 16:05:00

Ja precis, de är typ samma skit överallt. SDamma ´människor. Pundigt folk o jag vet inte Gud vad. Men imellanåt dras jag ut. Men de e bara för jag måste skaka rumpan ibland. Lové too dance. Det är en av mina mediciner hihi.



Ja e sjukt taggad. Saknar diamant 2003 typ. Hänge där varje helg o alla roliga folk va där o umgiocks. Sen las de ner typ o folk skuljdes åt olika håll o de va kul då för de va innan ´många gick ner sig på knark. Alla va typ normala för en ggns skull.



Aha va skoj. Skulle också vilja åka dit. Har velat åka dit i flera år. Jag tror nog att jag var en halvjugge när jag va 16 år haha. Har bilat genom serbien o de va de värsta jag sett Belgrad.

Men makedonien va mkt fint. Höga gröna berg. Tror de är lite liknande montenegro kanske?!

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-08-12 08:09:49

Asså, nu nyår 09/10 lr? Ah kan tänka mig att de va skoj. Åh jag vill resa. Fast helst bila hade vsrit skoj. Oj asså du är såpass lång. Fotomodell längd hehe. Händer i helgen då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela