danaisdana

Helg paus

Publicerad 2010-08-02 10:32:06 i Allmänt,

Som vanligt. Aldrig orkar jag blogga på helgerna men jag känner att jag inte riktigt har den tiden eller lusten att sitta och skriva här. Men men nu skriver jag ialla fall en rad eller två .

Måste bara säga att jag hade en grymt bra fredag. Jag var helt död efter jobbet i fredags eftermiddag men jag bestämde mig för att åka till alexandra en stund. Jag tog en dusch och blev sugen på att göra något . Våran söta hans skjutsa mig , Mommo och Alexz till gamlestan där Paulie, Natta och Becca satt och drack vin. Vi stannade en stund på OC men efter en stund bestämde vi oss för att åka till port du soliel. Sen talar nog kvällen för sig själv. Vi hamna även vid ett senare tillfälle på tranquilo. Grymt bra kväll hade vi alla :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela